Vilken sexig kväll gott folk!

Jag kom precis ur duschen efter att ha haft ett av de bästa sexet på riktigt länge. Det var inte alls tänkt att vi skulle ligga med varandra ikväll, vi gjorde våra kvällsrutiner, pojkvännen gick ut och gick med vovven och jag plockade in all disk i diskmaskinen. Men som det bara kan bli ibland så tände det till, vi båda blev stenkåta och slängde oss över varandra. Ja, han hann faktiskt knappt in genom dörren förr än han låg där alldeles naken och galen (så som bara han kan). Så efter att ha testat på olika sexställningar på olika platser i lägenheten känner jag mig nu trött, likaså han. Hoppas ni har legat mycket ikväll, imorgon ska vi testa våran kära vän pilatusbollen. Har fått tips av en kär vän att det ska vara riktigt skönt att använda den som ett hjälpmedel. Så, imorgon återkommer jag med mer heta stories. Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt!!!!!!!!!

2010-03-04 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0